Veelgestelde vragen
Lijst van diensten
-
Waar vind het gesprek ten aanzien van de dienstverlening plaats?Lijstitem 1
In pricipe kom ik bij u om uw behoefte aan de dienstverlening van Skála Advies met u te bespreken.
Indien gewenst kan het gesprek ook op een andere locatie of bij Skála Advies plaatsvinden.
-
Wat zijn de kosten?Lijstitem 2
De kosten van de dienstverlening alijtd afhankelijk van de vooraf gemaakte afspraken.
-
Zijn alle kosten inbegrepen?
Verschuldigde verschotten (zoals kosten deurwaarder en griffierecht) zijn niet inbegrepen. Deze kosten worden, voor zover mogelijk, door Skála Advies op voorschot gedeclareerd.
Indien declaratie per voorschot niet mogelijk is, zal Skála Advies deze kosten direct doorberekenen en dienen deze binnen 14 dagen te worden voldaan.
-
Mag Skála Advies werkzaamheden opschorten?
Skála Advies heeft het recht om werkzaamheden op te schorten tot dat de verschuldigde verschotten zijn voldaan. Voor eventuele gevolgen daarvan is Skála Advies niet aansprakelijk.
-
Resultaats- of inspanningsverbintenis?Lijstitem 3
De overeenkomst tot dienstverlening levert altijd een inspanningsverbintenis op. Skála Advies zal zich inspannen om het gewenste doel te bereiken.
-
Is er een nabijgelegen parkeergelegenheid?Lijstitem 4
Mocht het zo zijn dat het gesprek op het kantoor van Skála Advies plaatsvind, dan moet er rekening mee worden gehouden dat er betaald parkeren is.
Voor het actuele tarief verwijzen wij naar de website van de gemeente Groningen.